رویدادها آرشیو خبر ها
هواداران یوونتوس در توییتر چطور منچستری ها را سرکار گذاشتند؟

هواداران یوونتوس در توییتر چطور منچستری ها را سرکار گذاشتند؟

هواداران منچستر مشتاقند بدانند که آینده ی پل پوگبا ستاره ی فرانسوی یوونتوس چه می شود. این هافبک 23 ساله این تابستان به شدت برای بازگشت به الدترافورد لینک شده است و شیاطین سرخ مایلند رقم سرسام آور 100 میلیون پوند و دستمزد بی سابقه ی 11.1 میلیون پوندی به او و یوونتوس پرداخت کنند.

 

در این بین اخبار مربوط به عقب کشیدن رئال مادرید از رقابت خرید و علاقه ی یوونتوس به هیگواین، تنور شایعات را داغتر کرده است، بند فسخ 94 میلیون یورویی هیگواین باعث شده هواداران یونایتد معتقد باشند که یوونتوس از همنی الان در حال خرج کردن مبلغ حاصل از فروش پوگباست، موضوعی که در واقع حقیقت ندارد چرا که غول های تورینی منابع مالی مورد نیاز برای خرید هیگواین بدون اینکه ستاره هایشان را به فروش برسانند دارا می باشند.

 

اوضاع وقتی بدتر شد که چند هوادار یوونتوس تصمیم گرفتند که چند نام تصادفی ژورنالیست های خیالی اختراع کنند تا داستان هایی دروغین از جزئیات انتقال پوگبا به یونایتد را در توییتر منتشر کنند:

 

فابیو فیکا، روزنامه نگار مورد اعتماد لاستامپا می گوید انتقال پل پوگبا به منچستر ینایتد ابتدای هفته ی آینده نهایی می شود.
مبلغ انتقال 130 میلیون یورو و دستمزد 15 میلیون یورو.

فیکا می گوید نمایندگان منچستر روز یکشنبه در تورین هستند تا انتقال را نهایی کنند، آنها پوگبا را از بابت پروژه شان متقاعد کرده اند.

فیکا همچنین می گوید که این قرارداد تا انتهای این هفته امضا نشده بود چرا که منچستریونایتد می خواست خوان ماتا را به عنوان بخشی از قرارداد به یوونتوس پیشنهاد کند اما یوونتوس قبول نمی کرد.

فابیو فیکا، ماسیمو دی کلو و دومنیکو دی کاتزو بهترین و مورد اعتماد ترین فوتبال نویس های ایتالیا برای اخبار نقل و انتقالات هستند.

 

ادامه توییت های هواداران منچستر:

 

دومنیکو دی کاتزو گزارش کرده است که پوگبا به منچستریونایتد نزدیک است. ماسیمو دی کلو به اسکای اطلاع داده است که تست های پزشکی پوگبا می تواند هفته ی آینده انجام گیرد.

 

پوگبا می تواند روز سه شنبه در تست های پزشکی شرکت کند، طبق گفته ی دی کلو.

 

دو نهایت آنها متوجه اشتباه خود شدند …:

 

اولش دی کولو بود، حالا فابیو فیکا، این قضیه ی پوگبا را لطفا زودتر تمام کنید.

 

 

این روزنامه نگار لاستامپا، فابو فیکا مورد اعتماده؟ #پوگبا #منچستر.

 

و اخرین توییت، مربوط به اکانت مشهور یوونتوس در توییتر:

 

ماسیمو دی کلو؟ ماســـــــــیـــــــــمــــــــو دی کلـــــــــــــــو؟

 

دو نام دی کلو و دی کاتزو معانی نامناسبی در زبان ایتالیایی دارند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: